8. 3. 2014.

„Zašto ne mogu da poljubim devojčicu u usta, kada se ti i tata ljubite tako?“



Ovo je bilo pitanje mog sina kada je imao 4 godine. U ovom slučaju poslužila sam se delimično naukom i istinom. Rekla sam mu „Zato što ste vi mali i ako je neko dete bolesno, onda bi poljupcem prenelo bolest na drugo dete. Tada bi se svi razboleli i primali injekcije“. Injekcije su bile nešto čega se strašno plaši, možda nije pedagoški, ali će ga bar držati podalje od ljubljenja, dok ne poraste (kol'ko-tol'ko).


A onda sam morala da objasnim mene i tatu. Mi nismo neki Puritanci i smatramo da iskazivanje i pozitivnih i negativnih emocija je nešto normalno, tako da i decu vaspitavamo u tom duhu. Ovde sam „objasnila“ pozitivne emocije malo drugačije.... „E pa, vidiš, kad se venčaš, dobiješ vakcinu, pa si imun na bolesti. Ako hoćeš da se ljubiš, ja mogu da te odvedem do doktora da ti da vakcinu, pa da ne brineš?“. Nema potrebe da kažem da je rekao NEEEEEEE!!!!!!!! 

Sad, da li sam ga lagala ili sam malo izokrenula istinu, nije mi bitno u tom momentu. A kad mu dođe vreme za ljubljenje, skontaće da sam ga malo zafrkavala....ali iz najbolje namere. Zdravstvene :-) !


Нема коментара:

Постави коментар