21. 3. 2014.

Prolećno sređivanje ormara



Evo vam zanimacije za vikend!

Nema veće muke nego kada se otvori ormar i od svog haosa u njemu ne možete ni sami da vidite šta je unutra. Podjednako je komplikovano kada u uredno složenom ormaru, sa savršeno poređane gomile majica, vama zatreba baš ona „pri dnu“, čije izvlačenje uzrokuje urušavanje cele „kule“. Onda odlepiš, zgrabiš sve „ostatke kule“, baciš na pod/krevet, pa Jovo na novo. Pakuj, slaži i nerviraj se. 

Većina nas pravi velike ormare, prilično duboke, kod kojih na jednoj polici stoje dva reda garderobe, jedan iza drugog. Tada ste primorani da se kičmite i protežete, ne bi li dohvatili nešto u zadnjem redu. I onda, posle nekog vremena, opet haos!

Šta sam ja uradila!

Kupila sam plastične korpe za veš ili ne znam ni sama za šta su predviđene, 


Onda sam spakovala stvari po principu: Letnje majice, majice za svaki dan, majice dug rukav....helanke i trenerke...itd. i sl. Sve sam ubacila po kategorijama u korpe, tako da sada, kada mi nešto zatreba, celu „kategoriju“ izvadim iz ormara, što je lako jer je upakovano, i uzmem potrebno. Red se ne urušava, a ako se baš u samoj korpi poremeti, možete ostaviti sređivanje za kasnije, jer to nije neki veliki posao. Takođe, kada sređujete ceo orman, posao možete odraditi iz delova, mada, videćete i sami, retko kada će i izgledati neuredno. Sada su mi police u ormaru sređene ovako (malo su mi se "kule" nakrivile, al' vrši posao!)


Srećno vam prolećno spremanje ormara!

2 коментара:

  1. Milena Sremčević26. март 2014. 03:22

    Više nego korisna stver !!! Imala sam prilike i sama da je isprobam i resila sam tako sebi veliku muku !!
    Pogotovu jer od kada imam bebu nemam vremena ni da otvorim ormar a kamo li da ga sredjujem.
    Hvala Majo !!!

    ОдговориИзбриши