25. 3. 2014.

"Seljačka" haljinica za male seljančice



Kada sam rodila sina, bila sam mnogo srećna, normalno! U startu sam se zaljubila u te malene rukice i nogice, i volim ga sve više i više kako vreme prolazi. Onda sam dobila i ćerku i tada sam ostvarila još jedan san...devojčice su tako slatke za oblačenje! Imala je oko 6 meseci, kada samo joj sašila prvu haljinicu, u kojoj je, tada, izgledala kao u džaku. Ali nisam mogla da odolim. Sada je velika, i haljina je odgovarajuće veličine. 

Ovaj vikend smo iskoristile da je malo prošetamo i slikamo se.

Ove „Seljačke“ (Peasant) haljinice su jako zahvalne i za tople dane, a i za malo hladnije. Ja sam joj ovom prilikom, ispod haljine, obukla majicu sa dugim rukavima i unihop. I gumenjaci su neizostavni, jer se tako simpatično uklapaju u celu kombinaciju. 



Uputstvo i šnit za šivenje možete naći na Blogu SEW much ado. Jako je jasan i sam „postupak“ je jako jednostavno prikazan, tako da i početnik u šivenju lako može sašiti ovu fenomenalnu haljinicu. Pošto je ponuđen šnit za bebe uzrasta 0-3 meseca, vi ćete ga proporcionalno povećati u zavisnosti od uzrasta vaše devojčice.

8 коментара:

  1. Milena Sremcevic26. март 2014. 03:14

    Svaka " seljancica " bi trebalo tako da izgleda. Kao med je !!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26. март 2014. 18:00

    Divno! Seljančicaje preslatka, jedva uočih haljinicu od njenog šarma. :)
    Odlična haljinica, još samo da i ja "smućkam" jednu devojčicu.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28. март 2014. 04:42

    Devojcica je preslatka u fazonu Sare Kej. Tako i treba a ne da oblacimo decu kao starmale ili nedaj Boze stil tv Pink.

    ОдговориИзбриши
  4. Dobra ideja,a model koji je nosi je presladak!

    ОдговориИзбриши
  5. Dobra ideja,a model koji je nosi je presladak!

    ОдговориИзбриши
  6. Dobra ideja,a model koji je nosi je presladak!

    ОдговориИзбриши