27. 3. 2014.

Teglica-kasica



U sklopu prče o Deci i novcu, danas ćemo praviti jednu kasicu. Ovo je najjednostavnija kasica na svetu! Možete je praviti sa detetom, mada se šivenje ostavlja vama. 

Potrebno vam je :


  • Stalkena tegla
  • Parče teksasa
  • Dve gumice za tegle,
  • Makaze,
  • Lepak (nije se slikao ovde),
  • Konac,
  • Igla.
 
 
 








 
 
 
Teksas presavijte na četvrtine, pa makazama napravite odvor kroz koji ćete ubacivati novac. Nemojte da bude prevelik, a ni premali.



Koncem opšijte ivicu otvora kako se ne bi parala. Ja nisam obrađivala rubove, kako bi imali "retro" izgled.
 

 
Ovako izgleda na kraju.
 
 

 
"Pokrijte" teglu i stavite gumice. Ja sam uzela dve jer su različitih boja, pa šarenije izgleda, ali se na ovoj slici baš i ne vidi najbolje.
 
 
 Za dekoraciju sam iskoristila dva parčenceta teksasa koji mi je "pretekao", pa sam napravila mašnice.

Pravilo se ovako...Iglom konac provučete po sredini trakica, zategnete, par puta obmotate konac po sredini mašnice i to je to.
Ovo je konačna verzija. Stoji na TV-u u dečijoj sobi, tako da se lako može dohvatiti, providna je (da ima svoj novac "na oku") i lako se otvara, pa nema potrebe da se razbija. 
 
Moja dekoracija nije neka posebna, ali vi možete i crtati po tegli (bojama za staklo, markerima ili temperom) ili lepiti stikere. Ko kako voli!


1 коментар:

  1. Slatko,prakticno i super je ukljuciti dete-onda ce vise koristiti i biti ponosno na svoju kasicu :-)

    ОдговориИзбриши