10. 3. 2014.

Ovseni štapići



Super recept za zdrave užine ili predloge za doručak/večeru. Lako se pravi, brzo takođe, a klinci ih obožavaju! 



  • 5 srednjih izgnječenih banana
  • 3 šolje vode ili mleka
  • 2 kašike ulja i 2 kašike butera (nisam u momentu imala buter, stavila sam 4 kašike ulja)
  • Kesica vanile (vanillin šećer)
  • Prstohvat soli
  • 3 kašike meda
  • 1/4 šolje suvog grožđa
  • 150g ovsenih mekinja
  • 1200g ovsenih pahuljica
  • 1/2 šolje  lanenog semena
  • Može se dodati po malo: tamne čokolade, oraha, dark chocolate chips, kokosa, lešnika….
Uzgred, 1 šolja=250ml=250g

Postupak

Sve pomešati u poovećoj činiji, a onda prebaciti u pleh koji ste obložili pek-papirom. Peče se na 200C, oko 40min. A da, pre nego što ubacite u rernu, preporuka je da nožem “isečete” pločice, jer će se mnogo lakše odvajati, nego da to radite nakon pečenja.


Od ove količine izađe mnoooogoooo ovsenih pločica. Zato, kada se ohlade, svaku ubaciti u kesicu od zamrzivača, pa onda sve zajedno u veću kesu i staviti u friz/zamrzivač. Moći će dugo da ostanu, a vi, kada zatreba, izvadite 2-3 komada (brzo se odlede), i imaćete za dečiju užinu/doručak/večeru .


Ja obično izvadim uveče i do jutra budu taman.



 

3 коментара:

  1. Ovo vrlo primamljivo izgleda,i ukusno i zdravo.Da li budu tvrde?
    Nije greška da ide kilo i 2oo g pahuljica (nešto mi se učinilo mnogo)? Ili se to uklapa u komentar da izadje mnoooogoooo ovsenih pločica :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi mere su OK, ali uvek možeš da probaš i sa manjom količinom. Ja sam sekla na pločice koje su malo većih dimenzija nego što je npr. Bonžita, s tim da su ispale deblje (oko 4cm). Izašlo mi je 20-25 kom...mislim. Imam ih još u frizu, a pravila sam pre 2 nedelje.
      A da, nisu tvrde. Jeste malo tvrđi gornji deo, koji je malo rešiji, mada ni on nije nešto posebno tvrd. Donji deo je baš mekan. Još kad budu stajale u frizu, onda će, posle otapanja, biti skroz meke.

      Избриши
    2. Hvala na instrukcijama,probam & obavezno javljam kako ispalo

      Избриши