7. 3. 2014.

Situacije koje su normalne u životima dovoljno dobrih mama




 Precizniji opis “Znakovi koji ukazuju da si nenaspavana mama”.



*     Precenila si sebe kada si pomislila da možeš zajedno da skuvaš deci puding, napraviš kiflice i ručak za sutra. Posle pola sata hvataš sebe, kako radiš kao mašina, bez grama razmišljanja. Kao kad dižeš ručnu u kolima, po inerciji.

*      Sve vreme pričaš deci/mužu/kome god ko se zatekne kući “Evoooooo, sad ću!!!!!” i skačeš da završiš šta je traženo od tebe. Sindrom Ispunjavanja želja.

*      Kada pogledaš svoje noge setiš se vesti iz Blica “Šta sve muškarci ne primećuju na ženama”, i dela teksta  “Dlake na nogama bih joj primetio kada bi mi došla u krevet kao Jeti, ovako ne”. Utešiš se i kažeš sebi-Sutra ću.

*      Kreneš da napokon kupiš sebi nešto i završiš sa kupljenim stvarima za klince. Podrazumeva se da znaš cene dečije garderobe, kada su sniženja u buticima za njih... O lokalima sa garderobom za starije…uh, tamo davno nisam bila.

*      Voziš auto, napokon sama. Pustiš muziku do daske i pevaš, iz sveg glasa….ružno zvuči, al meni je lepo!

*      Vikend je i deca su kod babe i dede, sama si kući sa mužem. To veče si planirala, da izađete negde, da se opustite…U 22h boriš se da ne zaspiš (u startu gubiš), jer te već u 20h mrzelo da izlaziš… a i hladno je (ma mrak pao!)…a što da trošimo pare…Sada to rešavam tako što ili zovemo ljude kod nas ili pre 20h idemo kod nekoga.

*      Ne znaš koji je dan u nedelji.

*      Razmišljaš da li imaš snage da se istuširaš…sad ću...evo, samo što nisam…idem…budim se, 2h ujutru je, ja spavam u dnevnoj, jer muž nije uspeo da me probudi iz kome u koju sam upala, da bih prešla u spavaću sobu.

*      Zaboravna si.

*       Sebe tešiš kao Skarlet O’Hara “Sutra je novi dan.”

Molim vas, recite mi da se ovo i vama dešava!!!!!

1 коментар: