12. 3. 2014.

Vukova Zombie kapa



Želela sam da za Novu godinu poklonim deci nešto originalno. Za Asju je bilo lako, ona se još nešto posebno ne buni, ali je Vuk bio problem. Pošto je u njegovom društvu aktuelna igrica Plants Vs. Zombies, soba oblepljena nekim slikama iz iste, rešila sam da mu napravim zimski kapu sa likom zombija.



E sad, ideju sam imala, neku posebnu kintu- ne, pa sam išla na “jeftino- al interesantno”. Na pijaci kupili kapu za 200-300din. i iz mašine izvukla neke crne i bele restlove koji su pretekli od prethodnih šića. 

Lepo ispalo, dete se baš radovalo. Jest da sam morala na ruke da odradim, bila sam kratka sa vremenom, ali cilj je postignut. Moralo je ovako “aljkavo” da izgleda, da bi bio pravi Zombi!


To je to…


Znači, trebaće vam:

·         Kapa, siva, normalno, u tonu lica zombija,
·         Nešto crnog i nešto belog materijala.






Šnit (Pattern) sam pravila direktno na kapi, iscrtavajući na pausu, pa krojila i onda prenela na material.

Нема коментара:

Постави коментар