9. 4. 2014.

Sredimo Lego kockice!




Evo još jedne organizacije prostora za Lego kocke, koju će (verovatno) mame realizovati, ali ukoliko su deca starija, sama će, naravno. 

Moj sin voli Lego kockice, a svaka mama koja „to“ ima u kući, sigurno je prošla kroz „A gde mi je Laval?“ (Lego Chima), „Jao!“ (zgazili ste na kockcu) „Eto, sad ne mogu da nađem spiner!“ (Lego Ninjago)...Prvo smo se dogovorili da svaki komplet ostane u svojoj kutiji. Onda su se kutije habale i rasturile, pa smo prešli na All in One, sve u jednoj kutiji. 

Ali ovakva zbrka nema ni reda ni konca, pa sam uz pomoć rolni od toalet papira napravila kutijice, u koje ubacite kockice, sortirane po redu koji želite. Sve kutijice upakujete u kutiju cipela, i imate bar neki red. 

Za ovo „pakovanje“ potrebno vam je:


  • Rolne od toalet-papira,
  • Karton,
  • Kutija za cipele,
  • Lego kocke.




Na kartonu iscrtajte krugove prema vaši rolnama, isecite ih i zalepite na jedan kraj rolne, kako bi ste napravili kutijicu.




Sada samo kutijice ubacite u kutiju od cipela.


Lego kockice sortirajete po nekom vašem redosledu. Ja sam po bojama, a možete i po tehničkim karakteristikama.


Sada samo svaku u svaku kutijicu ubacite po jednu „kategoriju“


  Dete može iz velike kutije vaditi jednu po jednu rolna-kutijicu i uzimati šta mu treba.

1 коментар: