27. 4. 2014.

„Koje igre usporavaju ili oštećuju razvoj dece, a da toga nismo svesni“

Prošle godine sam, u potrazi za poučnim klipovima na youtube-u, naletela na video „Koje igre usporavaju ili oštećuju razvoj dece, a da toga nismo svesni“. Snimak je napravljen na Konferenciji o vaspitanju i obrazovanju u ranom detinjstvu, održane u Sarajevu, 2012.god. Predavač je bio čovek čiji sam fan od tog momenta, Dr. Ranko Rajović, izvršni direktor MENSASrbije i predsednik svetskog MENSA komiteta darovite dece.


Predavanje je ukazivalo na uobičajene greške koje mi kao roditelji najčešće pravimo, najčešće u neznanju. E pa da bi to neznanje mininizirali, ja vas više neću daviti pisanijama, već postavljam snimak, pa lepo uživajte.



2 коментара:

  1. Završih konačno jutros, iz trćeg pokušaja :)
    Nisam ranije slušala Dr. Rajovića, niti čitala njegova izdanja, zato ti hvala što si postavila ovaj link. Slažem se sa svime što je rekao, najviše sa onim da treba pustiti dete da samo istražuje svoju okolinu. Kad se samo setim kako su me gledali dok sam Sofiju pustala i pre nego što je prohodala da se penje po stepeništu, kao da sam luda majka. A ona se ni jednom nije saplela, pala i udarila.

    ОдговориИзбриши
  2. Treba dati vise medijske paznje ovom coveku,da bi nam se pravilnije razvijala deca!

    ОдговориИзбриши