2. 4. 2014.

Jelovnik za bebe



Moja drugarica ima bebu od 6 meseci i stvarno joj je veliki problem šta da mu daje za doručak, ručak ili večeru. Ručak i nije neki problem, ali doručak i večera jesu. Iskreno, i ja sam, kada su deca bila u tom uzrastu, imala isti problem. Imala sam utisak da se oba obroka svode na isto i da je detetu monotona ishrana (mada, k’o da ja jedem žirafe i nosoroge!). 

Kod beba koje sisaju je malo lakše ili teže, zavisi kako kome dođe. Moji su sisali od 10-11 meseci i sve to vreme, se dešavalo da neki obrok „preskaču“ jer su tada na mom mleku. Kod beba koje su na formulama, koncept bude drugačiji, ali je prednost što rano možete obroke „dovesti u red“.

Da bih vam malo pomogla, pronašla sam na portalu Dnevnik bebe jelovnike za bebe različitih uzrasta, koje je napravila specijalista pedijatar dr Vesna Vuleković. Ovde možete pronaći:
Ovo su predlozi za doručak/večeru, da vam malo olakšamo:

·         Palenta/kačamak sa kiselim mlekom, jogurtom, pavlakom,
·         Griz,sutlijaš (možete dodati voće, npr. kuvane jabuke)
·         Popara na vodi sa pavlakom
·         Mlad sir i hleb (kada pišem hleb, mislim na integralni, obogaćen žitaricama i sl)
·         Hleb i kiselo mleko ili jogurt
·         Integralne pločice, potopljene u čaj/formulu/jogurt (da bi bile mekše)
·         Kuvano/prženo žumance, hleb, nešto od mlečnih proizvoda
·         Prženice (koristite samo žumance)
·         Slaninica (ko ima zube)
·         Žitarice (Podravine/Humanine/ili kupite u zdravoj hrani šta vam se svidi)
·         Pire od voća (jabuka, kruška) i posni keks
·         Posni keks i čaj (do 1. Rođendana koristila sam Hipp-ove u granulama)

Recepte, za ove patuljke možete pronaći u delu „Recepti“.

Нема коментара:

Постави коментар