9. 5. 2014.

Prolećne frizurice



Mame su najčešće u haosu. Još tokom prve bebine godine! Kakvo farbanje, kakvo šišanje....ne znam ni kad stižem kosu da operem. Kad je duga- " O Bože, ne znam šta da radim sa njom!", kad je kratka- svaka dlaka na svoju stranu. Aj da vam malo olakšem, proleće je, pa i mi malo da se „uljudimo“.

Kratka kosa

Ukoliko ste (kao ja) doživele nenormalno opadanje kose nakon porođaja, verujem da ste se odlučile na neke kraće varijante. Ja sam otišla na stepenasti paž, kojim dobijate na vremenu, jer i kada malo kosa izraste, može veoma slatko da deluje. 



Srednja i duga kosa

Ako ste odlučila da očuvate „grivu“, verujem da je najčešće samo podignete šnalom ili vežete rep. Ovo su neke idejice, po meni, veoma korisne, jer su brze i super za izlaske sa decom, kada poželite da nešto na glavi malo promenite.







Farbanje

Iskreno, tokom Asjine prve godine nisam se farbala. U suštini, prestala sam sa farbanjem kada sam ostala trudna, i za taj period lepo mi je izrasla moja boja. Ukolkio se farbate ili odvojite vreme (i novac) i pobegnite kod frizera (da se odmorite) ili uradite to same kući. A i ovi trendovi „šarene“ kose, ombre i ostalo, mogu Vam ići na ruku, jer je izrastak u modi, pa ga nećete nositi kao „slovo srama“, već kao obeležje trendseterke. 



 


Нема коментара:

Постави коментар