9. 6. 2014.

Lalaloopsy lutka



Asji se mnogo sviđaju Lalaloopsy lutke, ali prošto su (za mene) preskupe, rešila sam da joj napravim jednu, originalnu, jer one i potiču od pravih, krpenih lutaka. Tako sam i napravila ovu, prilično reciklažnu lutku. Postupak je išao ovako:

Osnova

Šnit sam skinula sa neta, pomalo je odokativno urađen, ali završava posao.



Od moje stare haljine isekla sam osnovu (telo i glava, ruke, noge). 


Ovako su izgledali delovi kada sam ih prošila i izvrnula na lice.



Onda sam ih napunila (sadržaj iz starog jastuka), nezavisno svaku ruku i nogu posebno, zatim telo i glavu, a onda spojila. Probe radi, zašila sam "oči" i obraze. Ta probna lutka je ovako izgledala.


Kasnije sam skinula "probu" i navukla, preko glave i tela, dve dokolenice boje kože, kako bi se dobila boja lica. Ruke i noge nisam presvlačila, mnogo mi komplikovalo postupak. Jednino sam ponovo zašila ruke, jer sam iz prvog puta to uradila prenisko, pa sam ih posle malo više podigla, da idu malo lepše "iz ramena".

Kosa

Najviše vremena mi je otišlo na kosu. Ona se "pakuje" na osnovu slike u prilogu


Radi se iz dva dela (osnova), i potrebno je pri namotavanju pričvršćivati je špenadlama, a kada se završi određeni deo, finalno fiksiranje se radi prošivanjem. 

 Da ne objašnjavam mnogo, na slici koja opisuje postupak sve je odlično urađeno.


Onda dodate i repiće.


Odelo

Odeća je proizvoljna, šta god želite. Ja sam od nekih starih krpica napravila bluzicu, suknju i maramu oko vrata. A da, i unihopke! 



One su mi bile mnogo slatke, a napravila sam ih od Asinih starih (ovo je naličje).  

Ovo je finalni proizvod. Mogu se dodati šnalice, mašnice, šta poželite. Naravno, poznate Lalaloopsy trepavice docrtajte markerom. Nadam se da će joj se svideti.


3 коментара:

  1. Ja se plašim i da počnem, nekako mi deluje komplikovano (a i moje znanje šivenja nije baš vrhunsko), a Sofija baš voli Lalaloopsy. Koliko ti je vremena okvirno trebalo da završiš lutku?

    ОдговориИзбриши
  2. Krojenje i ovo prvo šivenje možete da završite za 1h, zavisno od mašine. Mene je malo zafrkavala, pa je potrajalo. Onda se puni nekih 20min, jer su ruke i noge komplikovane. Kosu sam motala, brat-bratu, 2h, ma možda i 3h, to sam radila 2 večeri. A za odelce odvojte jedno popodne, u zavisnosti šta želite da sašijete. Sve u svemu, zavisi koliko slobodnog vremena imate. Ja sam jurila jedno 5 dana.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26. јун 2014. 06:31

    Jao, pa ovo je predivno!
    Baš mi se dopada!
    Uskoro ću se upustiti u avanturu, stiže mi sestričina-mezimica.

    ОдговориИзбриши