12. 6. 2014.

Bebi hrana za putovanje



Imate bebu ili malo dete i idete na more, gde ste samo iznajmili apartman, a za hranu ćete se snaći. Predpostavljam da niste zamišljale da odmor provedete u kuhinji, pa čak i zbog malca koga volite najviše na svetu. Sa druge strane, ne želite ni da prvog dana tražite po supermarketima šargarepu i krompir, jurite po pijaci ili rizikujete sa hranom u restoranima koja može biti prejaka za malo dete. Ponekad je OK, ali za sam start jednostavnije će vam biti da barem nešto od već pripremljene hrane ponesete od kuće. 

Zaleđena hrana

Gotove kašice, koje ćete poneti ili na moru/planini kupiti, su podrazumevano rešenje, ali i malo skuplje. Ovo je jedan interesantan predlog, kako bi ste, barem, za malo smanjiti svakodnevnu obavezu kuvanja i odnosi se na pripremu hrane kod kuće, koju ćete poneti na putovanje. Sa jedne strane neće morati za prvih nekoliko dana da razmišljate šta ćete kuvati, sa druge znate šta nudite detetu i od kojih sastojaka je hrana sačinjena. Znači sigurnost, a Boga mi i finansijska ušteda (kada se uporedi sa gotovim kašicama). 


Kod kuće pripremite ono što bebi obično i dajete, to može biti supa, čorba ili kaša od raznoraznog povrća i mesa, šta god praktikujete (ovako možete poneti i pire od krompira, tikvica, graška). Kada se ohladi, u posudu/modlicu za pravljenje leda sipajte hranu i zaledite je. Zamrznute kockice, spakujte u kesice, po nekoliko u jednu, ali u svakoj treba biti ona količina hrane dovoljna za jedan obrok. Sve kesice ćete ubaciti u prenosni (ručni) frižider i tako transportovati do mesta gde idete. Kada stignete, hranu prebacite u friz frižidera. 

Po potrebi, odledite, podgrejte i to je to! Dodajte svežu salaticu, hleb i ručak je spreman.

Voće, doručak, večera

Ovo je već jednostavnije, voće ćete, naravno, kupovati u mestu i nema potrebe da ga nosite od kuće. Takođe, ne morate od njega ni praviti kaše, već dati detetu sveže (u zavisnosti od broja zubića koje ima). 


Za doručak ili večeru uvek je opcija pirinčana kaša spremljena sa vodom ili mlekom, kao i Čokolino, Medolino i ostale -ino pahuljice.

Srećno putovanje!

1 коментар:

  1. Анониман26. јун 2014. 05:54

    Mi smo se skoro vratili s mora. Ja sam nosila njegove šerpice i tamo kuvala, nije mi bilo teško, još uvek jede samo bareno, naseckam, potrpam, i brzo bude gotovo. Doručak je bio voće, kao i užina, a jedino što sam nosila su bile pahuljice, njih smo kombinovali za večeru. Sve u svemu, nije uopšte bilo teško, iako sam se bojala kako će funkcionisati.
    Ovo je još bolja varijanta, svakako lakša. Sa sledećom bebom ću pokušati verovatno nešto tako.
    Super post!

    ОдговориИзбриши