7. 7. 2014.

UV odeća za plažu



I kod nas je stigla moda odelca za plažu. Dobro ne bih trebala reći moda, više je svest o značaju zaštite od sunca. 

Meni su nekako mnogo simpatična, podećaju na surferska, a i materijali mi se čine brzi za sušenje. Nisam probala, samo "pipala" po radnji. Ove godine preskačemo more, pa ne bih da dam kintu za nešto što će biti malo sledećeg leta, ali već 2015-god. ramišljaću u tom pravcu.



Kombinacije su (koje sam videla) ili majičica i gaćice ili kombinezon. Po netu vidim da ima milion kombinacija sa suknjicama , šortsevima…u svetu, ne znam da li toga ima kod nas. Ja bih bila raspoložnija za odvojeno, majica i gaćice, jer je lakše i za oblačenje i za kombinovanje. Takođe, majicu možete nositi detetu i kada ide u šetnju, nije samo za brčkanje.

Materijali se lako suše (predpostavljam). Sad bi moja drugarica Vanja rekla- Jeste, al sintetika :-D ! Pa normalno da je sintetika, da bi se brže sušilo.



U nedostatku ovakvih odelca, uvek dobro dođu pamučne majice! ALI, ne mokra majica, jer mokra odeća propušta više UV zraka nego suva. 

Sad mi pade na pamet, pa jednodelni kostimi takođe su OK za devojčice, pokrivaju stomačić. Ma nekada je bilo- Pusti dete golo po plaži! Lično, uvek mi je to bilo bljak, jer kako ćeš ti da kontrolišeš dete da ne sedne na pesak. Još devojčicu!



Odo' da maštam o moru, što moj sin kaže (na pitanje kada ćete na more)- Idemo na more sledećeg jula! A Vi uživajte!

Нема коментара:

Постави коментар